Velkommen til vores onlineshop


Webshoppen er vores kunders mulighed for at købe alle vores fantastiske produkter online.


MARIA F har et stort udvalg af hudpleje, derudover sælger vi også gavekort til behandlinger i klinikken. 

Hos MARIA F bestræber vi os på den allerbedste kundeservice. Din ordre afsendes derfor så hurtigt det er muligt, og vi bestræber os på en leveringstid på 1-4 hverdage. Vi kan dog ikke give en 100% garanti, men du er altid meget velkommen til at kontakte os for præcis information om din ordre.

Fragt og levering


Fragt

Maria F sender din ordre til dig, hvor du er - hjemme eller på arbejde. Når du bestiller, kan du vælge at leveringsform. Du kan dog også vælge at hente den i Butikken efter aftale. Du bestemmer!

Leveringsbetingelser
Rettidig levering forudsætter at udbyderen overholder Deres levering tider. Maria F kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos udbyderen. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Maria F naturligvis en ny leverance uden beregning.

Vi sender ikke til Færøerne, Grønland og øvrige udland. Hvis dette ønskes kontakt da vores webshop på maria@mariaf.dk og hør nærmere om pris.

Retur- og reklamationsret


Fortrydelsesret 
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen, porto og evt. ekspedition til din konto indenfor få dage. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''. 


Reklamation og varereturnering 
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: 

Maria F
Skolestræde 5B, 8900 Randers
Tlf. 86420257
Email: maria@mariaf.dk


Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.